niedziela, 8 kwietnia 2018

skrzyneczka na klucze z ważką

Drewnianą skrzyneczkę na klucze przyciemniłam bejcą (poza drzwiczkami). Dzięki temu pudełko uzyskało piękny brązowy kolor. Następnie drzwiczki z obu stron  pomalowałam farbą w kolorze jasny beż. Z serwetek, które wcześniej sobie przygotowałam, wycięłam motywy, a następnie przykleiłam je do drzwiczek szafeczki z obu stron i podcieniowałam. 



Wewnętrzna strona drzwiczek w zasadnie została skończona, natomiast zaczęłam dodatkowo zdobić zewnętrzną, reprezentacyjną stronę skrzyneczki. 
Oryginalnie na serwetce ważka znajdowała się na turkusowym tle i taki kolor chciałam też uzyskać. Aby tło nie było zbyt monotonne farby nie mieszałam zbyt dokładnie i nakładałam ją gąbką. 
Na obramowanie stemplem z ornamentem roślinnym zrobiłam pieczątki.


Następnie jak wszystko wyschło, polakierowałam pracę 2 razy i zaczęłam upiększać ważkę. 
Na skrzydła ważki naniosłam bezbarwny żel i kiedy wysechł i stał się bezbarwny, złotą konturówką poprawiłam oczy, łapki i korpus ważki. 








Na koniec zrobiłam perełkami w płynie malutkie kropeczki – ramkę dla ważki. 
Mam nadzieję, że widać to dobrze na zdjęciach.  


Do wykonania skrzyneczki na klucze użyłam:
–skrzyneczkę na klucze,
-bejcę  w kolorze ciemny orzech
- farby akrylowe: turkus, biel, brąz
- serwetki z ważką i słonecznikiem
- stempel i perełki w płynie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz